Toavatten

Vaknade vid tolv idag igen, låg och myste i sängen med Freja en stund men va tvungen att kliva upp sen för att telefonen ringde. Medans jag satt i telefon så smet min äckliga hund in på toa och smuttade lite på toavattnet. Det va sista gången min hund fick pussa mej, ÄCKLIGT JU!!!! BLÄÄÄÄÄ. Patte tog med sej Sajja upp en stund så vi satt och drack kaffe. Sen tog han med sej Freja när han följde Sajja till knalleland. Så dom är la hemma om någon timma igen. Va gött Frejalisan kommer att nana då^^ Nu ska jag kika lite på facebook och dricka lite med kaffe. Extra många pussar, <3<3 och kramar till jossan som va på sin mormors begravning idag. Jag fins här för dej gumman om det är något. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0