This is the life

Sitter med en koppa kaffe och en tänd cigg och lyssnar på Amy MacDonald-This is the life, en väldigt bra låt, ÄLSKAR hennes röst!! Vaknade klockan nio idag, kände inte riktigt för att gå upp, men vill inte vända på dygnet så det va bara att vakna till liv igen:P Idag så ska jag tvätta IGEN, det är så jävla TRÅKIGT men det måste göras, det kommer vara så jävla skönt när jag äntligen har tvättat färdigt. Tänkte att jag skulle ringa Jossan om en stund och kolla om hon kan komma upp på kaffe idag istället:) Riktigt äckligt väder ute idag, BLÄÄÄ. Jag vill ha antingen snö eller SOL!! Inga jävla mellanting här inte!! Idag kommer åter igen min lägenhet fyllas av fuktig tvätt, men åandra sidan så ver jag att det är torrt imon. Fan va GÖTT det va att jag städade igår innan jag gick och la mej, när jag vaknade idag så va det mycket lättare att kliva upp ur sängen när jag visste att det inte låg massa SKIT överallt i hela lägenheten. Jag märkte att Nitro är en jävligt DUKTIG hund igår när han va uppe, han lyckades med hjälp av svansen välta ut ett glas cola cch en kopp kaffe, väldigt SNÄLLT!! Haha:P Han KISSADE i mammas säng igår när jag och Fia åkte upp för att hämta honom:P JAAAA, nu lyser SOLEN!!! Solljus är UNDERBART!! Bästa medicinen som finns!! Jag har märkt en sak, det blir JÄVLIGT sketet på golvet JÄVLIGT fort när man har hund och katt. Damsög i söndags och jag har behövt damsuga IGEN sen igår:O:O Dåliga husdjur:P FYYYY^^ Nu ligger min vovve avliden i bäddsoffan och Ziggy har DAMP och klättrar omkring på allt som går att klättra på sammtidigt som han jamar, den katten är GALEN!! Men han är söt ändå^^ Nu är det lite Johnny Cash som gäller<3<3 UNDERBART!!!! R.I.P.<3<3<3 Massa mycket kärlek till den underbara musikern. Sitter och kollar ut genom vardagsrummsfönstret och ser alla dessa underbara färger på alla löven som faller, hur kan man INTE tycka om hösten?! Usch, på fredag blir jag 20, i Januari blir Daniel 15, i februari blir Gabriella 17 och i April blir Fia 18!!!! FAN VA TIDEN GÅR FORT!!!! I mina ögon är dom ju små:O Mina kusiner blir 13 och 15, det va ju inte länge sedan alla fem fortfarande lekte med leksaker!!! Vad fan hände med TIDEN?! Jag vågar ju fan inte blinka, för då är jag helt flötsligt 40 bast och alla är vuxna:O SKRÄMMANDE!!! När man va liten kändes en vecka som hundra år, nu käns ett år som en vecka!! SJUKT!! Nej nu har jag inget vettigt att skriva, ska sätta på lite med kaffe, ringa Jossan, kolla min mail, spela the sims och vänta på att min tvätt-tid börjar. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0