Telefon

Sitter och pratar i telefon med mickan just nu, vi sitter och håller varandra sällskap tills Greys Anatomy börjar:P Längtar som fan:D:D Fyller ju fan snart år ju, jävlar va full jag ska bli:D Sitter och tjötar gamla minnen:D Så jävla roligt:P Och en aning pinsammt:P Vi har ju hunnit göra så jävla mycket på så kort tid. Saknar det röda rummet. Haha det va fan bättre förr i tiden:P Vet inte hur många gånger vi har sagt detta till varandra, men vi måste verkligen bättra oss och börja umgås lite mer:P Ett tag va vi ju som ett gift gammalt par och nu är vi nästan bara som bekanta. Fy på oss! Men det va kul att tjöta i telefon så länge som vi gjorde, precis som förr^^ Fyfan va seg jag är i huvvet. Vaknade vid två inatt och har suttit och knarkat the sims 3 fram tills klockan 20:00. Haha, inte konstigt att jag är så seg i huvvet. Patte skulle dratt hem till xet idag och kommit hit upp ikväll igen men den jäveln somnade i soffan och nu vägrar han att vakna. När jag påpekar att han sover så mummlar han bara massa konstiga grejer. Haha, på tal om det så en gång när jag påpekade att han sov så svarade han "nej det gör jag inte, jag funderar på vart min strumpa är" och det roligaste va att han va seriös. Jag började asgarva, då vaknade han och tittade på mej ich frågade vad fan jag höll på med:P Sen trodde han mej inte när jag berättade vad han hade sagt:P Jag blir helt knäpp i huvvet av att gå hemma hela dagarna, innan när mickan ringde så frågade hon vad jag hade gjort idag och jag rabblade upp allt jag hade gjort igår. Det va inte förrens vi hade suttit och tjötat i typ en timma som jag insåg mitt misstag. BAH!! Jag blir tokig! Funderar på vilka jag vill ha upp när jag fyller år också, vill inte ha för mycket folk. Skulle gärna se att jossan kom upp och även mickans syrra, skulle va skit kul. Men saken är ju den att jag känner för att gå ut på krogen sen också och då kan ju dom inte följa med. Då känns det ju jävligt dummt att dra utan dom när jag har bjudit upp dom. Jag har ju fått världens trevligaste spelpartner också, Ziggy Stardust (kissen), älskar att hjälpa mej att trycka på massa knappar, bita i alla sladdar, jaga muspekaren, mina fingrar och även att ligga mitt i datorn eller på mina tuttar så att jag inte ser ett piss. Jätte snällt av honom. Och igår hade mitt linne glidit ner och Ziggy fick syn på min piercing i bröstvårtan och attakerade den. Inte så trevligt faktiskt. Jävlar va jag ropade:P Haha. Så jätte ont gjorde det eg. inte, men jag fick en sånn jävla chock:O Freja min lilla bajshund är så avundsjuk på Ziggy som får ligga på mej och mysa, hon fattar inte att det är okej att ha en kattunge på typ ett kilo på bröstkorgen men inte en hund på typ 25 kilo. I hennes ögon är jag världens elakaste. Det är väl självklart att Freja får plats på mina tuttar, katten får ju:O Haha min lilla bäbis är så sööööt:D Alla mina bäbisar är söta:D Mina små älsklingar. Ska sitta hundvakt i helgen också  åt hootch, det ska bli kul. Frejar kommer att bli jätte glad över att få busa med honom igen. Han är så mysig:D Och så stooooor:O Sötnöt Hootch:D Pussa pussa pussa:D Haha nu är jag riktigt väck i huvudet, får typ stava om alla ord tre gånger och lyckas ändå inte stava allt rätt. Haha:P Nej nu ska jag kika på C.S.I. Miami medans jag väntar på att Greys ska börja. Min rygg dödar mej:O Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0