Systemet

Kom precis hem från systemet, det blev storhandling där:P Va i knalle och köpte present till mickan idag också, gött att få det gjort. Snart ska jag tvinga patte att börja dammsuga och torka golven, det får han fan göra, jag har gjort allt annat. Va uppe på tullen med mormor och hämtade nitro också, vänta pussgris. Va och köpte mej en limpa cigg och lite kaffe med. om ca tre timmar kommer de första gästerna. Ska börja packa pappaväskan också, så att jag inte glömmer något. Måste ju hinna packa om den några gånger med. Nu sitter jag och väntar på dagens tredje kopp kaffe. Gottans!! Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mej, men det märker vi väl:P Ska ta en dusch sen också. Eller ett bad kanske, vi får väl se vad som hinns med:P Nej nu blir det kaffe. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0