Sveket

Jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska tänka. Jag är förvirrad och mitt huvud är i uppror. Jag är trött, sårad, SVIKEN, jag är deprimerad, jag har ångest och jag är trött på LIVET. Jag litar inte på någon längre och jag vet inte hur jag ska börja LITA på folk igen. Så fort jag öppnar upp mej och börjar känna att allt går i rätt riktning så RASERAR hela min värld och jag får börja om från början med att bygga upp allt igen. Jag har ett HÅL I BRÖSTET som bara SKRIKER och känner mej TOM, jag är ett SKAL, mitt riktiga jag har flutit iväg till något bättre ställe men glömt kvar min hjärna ENSAM med mina tankar. Jag är trött på att bli sviken och UTNYTJAD, jag är trött på att folk tycker att det är okej att ljuga för mej och jag är trött på att stå längst ner på listan över folks prioriteringar. Jag KRÄVER en ändring och blir det ingen ändring så kan de personer detta rör sej om DRA ÅT HELVETE. Jag har lidit länge nog nu, jag har ställt upp till 110% för folk som inte ställer upp för mej, som gömmer sej bakom LÖGNER och försöker rättfärdiga SVEK. För varför ska jag anstränga mej när ingen annan gör det? Varför ska jag fortsätta förlåta när misstagen upprepas? Varför ska jag lita på folk när man bara får lögner som tack? Nej nu orkar jag inte tänka på det mer. Sitter och lyssnar på "sonja och siw" med cornelis vreeswijk, vilket gör mej på lite bättre humör iaf. Åkte till göteborg och kalasade idag. Jag vet, jag tjötar mycket om min mamma men hon är verkligen helt UNDERBAR<3 hon körde mej fram och tillbaka till göteborg och va med på kalaset. Det finns INGEN bättre mamma än min mamma och så enkelt är det bara!! Bättre mamma går inte att hitta!! MAMMA, JAG ÄLSKAR DEJ<3<3<3 Detta är ord som jag aldrig kan säga för många gånger. Jag skulle utan tvekan offra mitt liv för min mamma, hon är en ängel, ett helgon och en gudinna. Hon är tålmodig, omtänksam, givmild, generös, snäll, underbar, älskvärd, rolig, trevlig, det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva denna ängel. Hon är värd allt guld i världen och mer därtill. Ingen är värd så mycket som min mamma är, hon har ALDRIG gett upp hoppet om mej, hon har ALDRIG övergivit mej, hon har ALDRIG lämnat mej, hon har ALDRIG svikit mej, vad jag än gör kommer hon ALLTID älska mej och jag kommer ALLTID vara välkommen hos henne. Nu ska jag prata med Patte. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0