Sovmorgon

Jag har varit så jävla trött hela denna veckan så idag så vaknade inte jag av klockan utan jag vaknade vid tolv istället. Har precis viktit undan all tvätt och ska strax gå och köpa lite mat, Patte bjuder^^ Jossan kanske skulle komma upp idag, sen får vi väl se om Amanda kommer upp eller inte. Hon hade glömt telefonen hemma så jag kunde inte ringa henne, men fia skulle be henne att ringa mej sen. Mamma va nyss uppe och lämnade en bricka och jag ska strax ställa mej och baka bullar. Tänkte röra ihop smeten innan jag börjar med smörgåstårtan eftersom att degen måste jäsa i en halvtimma. Nu springer Patte omkring och mobbar mej för att jag fyller gammal tant imon. Men imon får jag iaf sova ut en stund innan alla kommer upp och ska kalasa. Har varit duktig och lagt dukar på bordet i köket och i vardagsrummet. Nej nu ska jag vändra bort, skriver sen igen^^ Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0