Sömn

Klockan är 20 i sex, jag väntar på att patte ska komma upp med den sista maskinen tvätt, jag har druckit tio koppar kaffe och jag somnar snart! Jag är så äckligt jävla trött så det finns fan inte, ja g måste ställa mej och baka om en stund och laga lite mat och vänta på att mamma kommer upp, men jag orkar vetkligen inte, jag måste verkligen få lite sömn. Jag är snurr i huvvet för att jag är så jävla trött och hungrig. Jag måste ställa mej i en dusch också, ska bara hänga upp den sista tvätten som patte kommer upp med innan jag duschar. Patte ska hem till sin far och ta en kopp kaffe ikväll, hoppas a tt han kan ta med sej Freja så att jag kan få lite lugn och ro. Blä blä blä, orkar inte!! Kan någon komma hit och göra allt detta åt mej? Jag bjuder på en puss?:P Haha det va mycket bättre när jag bodde hemma hos mamma, då behövde jag inte tänka på sånna här saker. Usch, nu måste jag fortsätta med allt jag inte orkar fortsätta med. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0