Snö

Ja, jag vet, året runt så gör jag inget annat än att klaga på snön, hur hemsk den är och hur kallt det är. Men jag kan inte låta bli att vara glad och lycklig när man ser snön falla. Det är så underbart vackert att det inte går att förklara i ord. Detta är min 20:de vinter, men det är fortfarande lika magiskt med snö. Va ute med Freja nyss, hon är såå söt, hon skulle hoppa upp och fånga snöflingorna, det va tydligen jätte kul. Sött sött. Somnade klockan sju igårkväll och vaknade sju på morgonen idag:P Haha jag sov riktigt länge, det va as gött. På söndag kommer mamma och morrmorr upp och hjälper mej att städa. Ska bli så jävla gött att få det gjort. Det behövs verkligen! Lär ju somna tidigt ikväll igen då, för jag kommer ju vara rövtrött om några timmar bara. Jobbigt att vara trött precis hela tiden. Hur mycke eller lite jag än sover så är jag trött hela tiden ändå. Orkar knappt hålla ögonen öppna. Blää. Sitter och kollar på road war, ska väl strax sätta mej och spela the sims igen:P Haha, jag är en the sims knarkare:P Jag ska fan tvinga patte att diska idag också, så att vi får undan lite av skiten som står i köket. Ååh, jag vill ha körkort! Nu på en gång! Har ju fått låna körkortsböcker av pattes mamma så jag har börjat läsa i dom lite smått. Ska börja plugga riktigt ordentligt med det snart. Idag ska jag skicka in ansökan till försäkringskassan och till komvux. Hoppas att det går bra. Nej nu blir det the sims. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0