Självdestruktiv

Gårdagen gick ju åt helvete verkligen, hela kvälln blev totalt förstård. Det började ju med att patte ställde sej och knivhotade en stackars kille, jag tog kniven, bad killen om ursäkt, gav Patte en ordentlig utskällning och en jävla örfil. Patte ansåg inte att han hade gjort något fel och vi började bråka som fan. Jag gick in i badrummet och satte mej i badkaret, dum som jag är så skar jag mej, Patte kom in i badrummet, ställde sej i badkaret och började ruska och skrika på mej, jag fick en psykos och la mej i fosterställning och började skrika som fan. Folk hjälptes åt att få ut honom ur badrummet med det hjälpte inte för han slog sönder badrummsdörren och tog sej in igen. Tillslut blev han utkastad och min närmsta vän mickan sprang efter honom, tog med honom hem och lät honom sova där, efter vad han hade gjort mot mej..... Men kvällen tog ju inte slut där, jag va helt förstörd och sprättade upp hela benet mickans underbara syster och hennes pojkvän tog hand om mej och stannade kvar över natten. På morgonen åkte jag till göteborg, som planerat, men det gick åt helvete, jag bröt ihop hela tiden och jag klarade inte av att vara kvar så jag åkte hem. Nu ligger jag hemma i sängen, Patte är i vardagsrummet eftersom att han snodde min extranyckel igår och nu vägrar han att gå här ifrån. Så nu har jag en badrummsdörr som jag måste betala för och även ett stort hål i väggen i sovrummet som Patte gjorde för ett tag sedan. Det blir en väldigt dyr flytt för mej sen.... Nu är jag trött på skiten. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Raffe

Sikket jävla retard.. Runk runk

2010-06-22 @ 01:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0