Sex

Jag slocknade som en klubbad oxe efter Grey's igår och sov ända fram tills klockan sex på morgonen:O Det va riktigt skönt att få sova ordentligt i så många timmar. Vaknade iof två gången under natten, men jag hade inga problem med att somna om. As gött. Sitter och kollar när patte spelar gta och fryser en aning, har ont i lederna idag också, jobbigt. Ska ställa mej och börja småstäda lite idag, mamma och morrmorr kommer upp och hjälper mej att städa i helgen så att det ser snyggt ut när jag ska ha kalas nästa helg. Funderar på att gå ner till tvättstugen och kolla om det kanske finns en ledig tid idag, har så mycket som måste tvättas. Ska även försöka ställa mej och diska lite, har inget rent alls. Sen är ju mina damsugarpåsar slut så jag har inte kunnat damsuga på skit länge, och golvmedlet är också slut så jag har torkat golven med diskmedel. Det ser verklien ut som en svinstia här och jag hatar det, men såhär blir det alltid när jag mår dåligt. Har ingen ork till att lyfta på mitt feta arsle och få något gjort. Men idag så måste jag, inga ursäker, det ska bli gjort! Haha man vet ju att man har spelat the sims för mycket när man tom börjat drömma om det, så jävla sjukt:P Måste gå och köpa cigg idag också, jobbigt, känner inte för att gå utanför dörren öht. Vill bara ligga här i min soffa och inte göra ett piss, som vanligt. I min soffa, innanför dessa väggar, är det tryggt. Här inne trivs jag bra, det är lungt och skönt. Men, jag måste, jag har inget annat val. Man kan inte låsa in sej hela livet, även om man vill. Man måste ut bland folk, man måste köpa mat/cigg. Sen är det ju faktiskt så att man mår bättre av lite frisk luft och solljus, även om det inte alltid känns så. Usch nu är vintern påväg också, hatar kyla och snö. Det är blä! Jag tycker att det kan va snö en enda dag om året och det är på julafton, resten av året ska det va sommar, varmt och sol. Helloween snart också, myspys, hihi. Det mysigaste som finns nästan ju:D Massa massa godis och söta pumpor. Men jag ska ju lätt släcka ner hela lägenheten, låsa dörren och inte vara hemma:P Jag har väl fan inte råd att köpa godis till massa barn som hotar med att göra nått bus om dom inte för godis:P Haha. Det va det roligaste jag viste när jag va liten, tyckte att det va så mysigt på nått sätt att va ute i mörkret och se alla pumpor som stod ute och inne hos folk. Nästan bättre än julafton ju, men bara nästan^^ Har fortfarande inte bestämmt mej för hur jag ska göra när jag fyller år, men det löser väl sej med tiden skulle jag tro:P Eller nått^^ Måste köpa ett busskort också, tror jag. Jag har inte bestämmt mej om jag ska eller inte. Eftersom att jag inte åker någonstans så ofta så är jag ju inte i så stort behov av ett busskort, men har jag inget så kan jag inte ta mej någonstans när jag väl vill. Haha, dagens problem, busskort eller inte busskort, det är frågan! Snart blir det lite nudlar till flukost, gott gott:D Jag älskar nudlar! Jag och mamma ska åka och köpa en limpa cigg när hon har slutat jobba, min mamma är så SNÄLL<3 Massa pussar på henne<3<3 Men jag måste ju ha cigg så att jag överlever dagen, och hällst en cola också:P Haha. Är mega beroende av cola, kaffe, cigg, the sims och MYS!! Jag måste ringa min läkare någon dag också för jag kom just på att jag glömde be om ny sjukskrivning när jag va där sist:P Hoppas att han gör som min förra lägade och sjukskriver mej ett halvår i stöten, så jobbigt att behöva gå och fixa det varje månad:P Jag är sååå lat^^ Min mage krorrar efter mat och mitt huvud baknar efter kaffe och en panodil. Måste lösa detta på något smidigt sätt, jag tar en cigg:D Nu har ja bytt bur på palle och elvis så nu behöver jag inte oroa mej för att palle ska rymma mer. Gött det. Nej nu orkar jag inte skriva mer. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0