Septum

Va iväg och piercade mej i septum idag. Snyggt som faan:D Jag är skit nöjd, 450:- och det va det värt:P Men tydligen så är det bara jag som tycker det:P Ååh, just nu är jag riktigt glad, det finns inget bättre än en ny piercing/tatuering:D Helt underbart:D Jag är glad, jag är glad, jag är glad:D WOHO:D:D Hihihihihi. Jag kan typ inte sluta le, jag är så jävla nöjd:D Jag vill skaffa en till, nu på en gång:D Hihi. Tråkigt nog så är ingen annan i familjen lika entusiastisk:P Dom har tröttnat:P Mamma såg den inte först:P Jag skulle bara in och kolla va det kostade och om hon hade drop in tider, men så visade det sej att hon hade drop in hela tiden så jag frågade om hon kunde göra det nu på en gång och det va inga problem så jag gick ut till mamma och sa att jag skulle in och pierca mej lite snabbt och när jag kom ut igen så stirrade hon på mej i typ fem min innan hon såg den:P haha. Gulligt:P Nu ska jag dricka cola och kolla tv. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: josse!

hehehe dom är väl vana vid och se ett ansikte med piercingar HAHAHA därför la hon inte märke till den xD<3

2009-10-26 @ 21:29:01
URL: http://sagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0