Seg dag

Sov bort typ hela dagen, som vanligt:P Sen gick vi och köpte cigg, cola, chips och choklad:P Mumms! Blir väl att ligga i soffan och glo på tv och spela hela natten. Äter numera dubbel dos av medicinen, blir så jävla trött av dom bara. Tog en "tupplur" på soffan innan för jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Har bara varit vaken från tuppluren i nån timma men jag är skit trött igen och hade utan problem kunnat lägga mej och sova ett par timmar till. Så jävla jobbigt att va skit trött hela tiden. Vill SOVA!! Imon, eller ja, idag blir det ju, så fyller mickan år, grattis mickan!! Jag ska hem till henne i eftermiddag och kalasa lite:) Det ska bli trevligt. Patte ska ta hand om Freja då. Hade inte pengar till att köpa ett flak bärs som jag hade tänkt så mickan sa att jag kunnde få sno en öl utav henne:) Får ta och bjuda tillbaka sen när jag fyller år, 13 dagar kvar nu:P Sen blir jag gammal kärring:O:O HJÄLP:O Haha, nu ska jag spela och kika tv. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0