Natt

Nu har jag suttit och spelat the sims i för många timmar, så självklart glämde jag att vika tvätten och diska, som jag skulle gjort. Så det fick bli att jag gjorde det nu istället. Man känner väl inte riktigt för att vika tvätt, städa lite smått och diska klockan två på natten när man redan har tagit sin sömntablett, men jag va så illa tvungen:P Ska upp igen vid 8-9, FRIVILLIGT, känner inte riktigt för att vända dygnet åt helvete igen nu när jag precis har fått ordning på det. Fia va ju uppe idag, det va riktigt trevligt, jossan kom dock inte upp, jag åke och handlade med mamma och när jag kom hem va klockan lite för mycket. Passade på att blondera håret idag igen, det är så jobbigt att få det riktigt blont när man har haft i röd färg, men det är på g iaf:) Kom ihår att ringa Daniel idag också, gud va duktig jag är^^ Just nu sitter jag och skriver en lista över saker jag ska packa med mej när jag åker till pappa på lördag, måste skriva ner allt och packa om typ 15 ggr, annars kan jag inte åka. Blir bara pankaka av allt då:P När jag va och handlade med mamma idag så hittade jag jätte söta ballonger med döskallar på som mamma köpte till mej, TACK MAMMA<3<3 Sen fick jag även rosa-glittriga tårtljus och rosa tårtljus med hjärtan på, MIN MAMMA ÄR UNDERBAR<3<3 Fick rosa toapappaer också, jag verkligen ÄLSKAR min mamma<3<3, det gör jag även om jag inte får massa saker<3<3 Fick rosa och blåa servetter också och serpentiner, DET FINNS INGEN BÄTTRE MAMMMA ÄN MIN MAMMA!!<3<3<3<3 Sen kan jag inte tacka min mamma tillräckligt för att hon va så SNÄLL att hon köpte papperstallrikar, plastmuggar och plastbestick tills på fredag så att jag SLIPPER DISKA, så jävla UNDERBART!!! Det är ju inte så kul att diska efter mej och patte, men tänkt då om jag skulle behöva diska efter alla ca FEMTON pers som kommer hit, jag hade AVLIDIT!!! Nej, nu går ögenen i kors på mej och jag måste skriva fördigt listan innan jag somnar, god natt. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0