Kissekatt

Va iväg och hämtade en ny katt precis:D Klumpen heter han:D Han är så jävla sööt så det finns fan inte:D Han fräser åt Freja, precis som Ziggy gjorde när jag tog hem honom. Men jag är helt säker på att även dom kommer att komma överrens:) Ziggy följer efter Klumpen nu, dom är någonstans i sovrummet, vet inte riktigt vad dom gör:P Älskar djur, såå jävla mysigt:D Ikväll tänker jag lägga mej och mysa med mina kissar:) Imon kommer Hootch hit så Ziggy och Klumpen kommer får vara i sovrummet hela dagen skulle jag tro. Idag är ju första gången Klumpen träffar en hund så han ska ju inte behöva träffa ytterliggare en till imon. Så brottom behöver man ju inte ha. Hihi myspys som fan:) Nu ska jag pussas lite med mina katter och sen ska jag göra lassange. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0