Kalldusch

Va hos läkaren idag och hämtade nytt resept på medicin och fick nya sömntabletter, hoppas att dom ska hjälpa bättre. Det känns som att medicinen faktiskt funkar, visserligen så sover jag typ hela tiden men jag har knappt någon ångets alls och när jag väl har det så känns det inte lika mycker som det gör annars och det är jääävligt skönt:) När jag kom hem igen så bestämde jag mej för att ta mej en dusch. Vattnet va typ fesljummet men det är det ju alltid innan värmen kommer igång, så jag sköljde av kroppen och började tvåla in mej men när jag skulle skölja bort tvålen så va vattnet iskallt och jag kommer ganska snabbt fram till att dom måste ha stängt av varmvattnet:O Så där står jag, intvålad och schampo i håret så jag blir ju så illa tvungen att stå och duscha mej i detta iskalla vatten. Detta va ju en mindre trevlig upplevelse, men jag har nog aldrig varit gladara över att komma ut ur en dusch:P Patte va snäll och lagade nudlar till mej mitt i natten, vi somnade en stund innan:P Jag sov från sju till halv tre:P Haha trevligt. Katten lykades riva ner telefonen och komma åt återuppringningsknappen så vi ringde hem till pattes stackars mamma som ringde upp och frågade väldigt chockat vad som hade hänt och jag frågade lika chockat jag vat hon menade:P Haha, det va lustigt:P Nej nu blir det cola, toffifee och the sims 3:D Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0