Kaffebönornas hämd!!

Det jävla kaffet hämnas på mej, jag har varit och kissat typ 15 ggr nu, det tar aldrig slut:O Nu sitter jag på golvet och kikar på Grey's anatomy, WOHO!! Har väntat i en hel jävla vecka på det!! En av världens bästa serie!! Älskar den!! jag nanade lite i soffan innan, det va gött:) Mamma orkade inte komma upp idag så vi tar det imon vid lunch istället och Patte va snäll och lagade mat till mej så jag slapp göra det:) Jag sket i ett baka och nopprade ögonbrynen istället:P Jag får köra igång lite extra tidigt imon istället. Kommer va trött och grinig hela dagen, men det får jag helt enkelt leva det:P Måste damruga imon också. Fan, det är ju skit mycket att göra imon. Och på fredag blir det en hel del grejer att göra också eller ja, hela helgen är det en massa grejer som måste göras. Reklam nu, hatar reklam. Kan dom inte bara he reklam mellan programmen och strunta i reklamen under programmen?? Smart jag är^^ Ska passa på att ta min sömntablett också, så att jag somnar efter Grey's så att jag orkar upp imon. Det lär ju bli tidig läggdags imon också. Hoppas att den nya tvätten har torkat tills imon, känner inte för att ha tvätt hängandes överallt när jag ska ha kalas:P Och inte heller när vi sitter här och dricker, ser ju inte så trevligt ut och det kan även vara livsfarligt, så klantig som jag är:P Haha. Måste köpa glödlampor på fredag, det är ju fan kolsvart i vardagsrummet, har bara en liten lampa i fönstret och slite ljus ifrån hallen. På fyllan är det fan farligt med för lite ljus:P Haha jag är extert på att klanta mej när jag dricker. jag gillar fan den nya ica reklamen, han är ju så söt:P Elelr så är det bara jag som inte är riktigt frisk och med grymmt dålig humor:P Fan, min rygg verkar inte alls bli bättre, jobbigt som fan ju!! Orkar inte gå till läkaren heller, på fredag börjar det ju kosta pengar och jag kommer inte hinna få en tid innan dess. Jag har fan inte råd att gå till läkaren. Usch. Snart är det jul också, fan va surt, jag kommer inte ha råd att köpa några julklappar, jag är fattig som en kyrkråtta ju:O Känns så jävla dumt att ta emot saker när man inte har något att ge bort ju:/ Men jag tycker ju om att få saker:O Har skit dåligt sammvete redan nu bara för att jag vet att  jag inte kommer kunna köpa något. Sug getpung!! jag får typ råna en bank eller nått så att jag har råd med julklappar:P Hahahah. Jag lär ju hinna somna innan Patte har kommit hem ju, han är så seg den människan:P Är jävligt röksugen, måste tända mej en cigg innan jag avlider:P Ååh vad jag längtar efter min säng just nu, den är sval, mjuk, gosig, stor, fluffig och jag älskar den!!!! Ser verkligen fram emot att åka till göteborg på lördag, det ska bli riktigt kul, med eller utan mina syskon. Skulle ju vara kul om mina syskon följde med så att jag får träffa dom, gör ju inte det så ofta, men det vore kul även om dom inte åker med, det va riktigt länge sedan jag och pappa umgicks själva. Det brukar bli massa tjöt, kaffe, gott att äta, skratt och bra filmer (oftast sagan om ringen<3) riktigt myspysigt faktiskt<3:D Imon så skulle nog Amanda komma upp, då ska hon få den stora äran att hjälpa mej att baka och göra smörgåstårta^^. Hoppas verkligen att hon kommer upp imon det kan va gött att få lite hjälp imon och sen kan det vara kul att umgås lite med Amanda också. Vi umgås nästan aldrig, typ bara på kalas eller när hon är med syrran, så jag hoppas och ser fram emot morgondagen. Måste komma ihår att skicka mitt nya nummer till henne ikväll, tror inte att hon har det. Nu tyckte jag att jag hörde Patte i trappan, det märker vi väl om en stund. Mathias den elaka jävlen smsade mej och sa att han åt kina-mat. Nu blev jag ju skit sugen på det, jag vill också ha kina-mat ju:O:O Har inte bestämt mej för vad jag ska ha på mej på fredag, så jag måste gå igenom min gaderob imon och försöka klura ut vad fan jag ska ha för annars kommer jag bli jätte stressad på fredag och få panikångest och sen kommer det bli pankaka av allt och det vill jag ju inte:P Nu är det reklam igen, vafaaan!! Det va ju reklam nyss ju:O Det va tydligen inte Patte som gick i trappen, måste ha hört fel, eller inbillat mej:PMåste försöka komma på vad jag ska ha på mej i göteborg på lördag och söndag också. På söndag blir det väl lite finare kläder eftersom att farmor kommer dit och jag vet ju att hon inte gillar mina tatueringar eller piercingar. Eftersom att jag bara träffar henne typ en gång om året så kan jag ju va lite trevlig och försöka dölja dom så gott det går. En sak som är rätt kul är att pappa har sagt precis samma sak till mej sen jag va tretton men det är inte förrens nu jag lyssnar:P Menmen, det är väl så det blir när man är påväg att bli vuxen, haha, det känns helt sjukt att kalla mej själv för vuxen, känner mej inte så vuxen just nu när jag sitter inne på toa och bloggar sammtidigt som jag skiter. Det luktar kärlek, hahahha, inte:P Kom precis att tänka på en sak, en utav orsakerna till att jag inte lyssnade på pappa när han sa till mej att jag skulle klä mej "vettigt" va att ibland så försökte jag faktiskt att klä mej vettigt men då skällde pappa på mej och frågade mej varför jag inte hade lyssnat när han sa till mej att jag skulle se vettig ut. Det är ju inte så kul att anstränga sej när man hara får skit tillbaka. Så tillslut så sket jag i att lyssna, orkade inte anstränga mej när jag inte fick någon uppskattning för det. Nu tror jag att jag hörde Patte i trappen igen. det märker vi strax.... Japp det va han och strax kommer en hund och attakerar mej:P Japp, där kom hon. Mitt pussmonster hihi^^ Ska sätta mej och skriva en "kokbok" strax. Ska skriva upp alla recept jag behöver i ett block så att jag slipper kladda ner datorn varje gång jag glömmer hur mycket av något jag ska ha i:P Nej jag får väl ta och börja med det nu, inna jag somnar. Grey's är strax slut, nu blev jag deprimerad:( Hahaha. Nu har jag vettigare saker för mej än att sitta här:P Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0