Kaffe

Sitter här med dagens första kopp rykande kaffe, vaknade glockan kvart över åtta idag av att pattes alarm ringde, såg ingen mening med attr sova vidare så jag slog igång teven istället. Klockan tio förljde jag patte bort till fotbollsplanen, han skulle möta upp sin "klass" där. På vägen hen ringde jag Fia för att kolla om hon ville komma upp på en kaffe efter skolan och det ville hon, så jag tog bussen bort till hennes skola, sen åkte vi hem till henne och hämtade Nitro, sen körde mamma upp oss till mej och köpte donkan till oss<3 Så nu sitter vi här med varsin dator och är osociala mot varandra. Patte sitter och spelar gta, som vanligt:P Nitro busar med Ziggy och Freja ligger döende på golvet. Idag ska jag ringa Daniel och försöka övertala honom att följa med till pappa i helgen och sen ska jag till soc och lämna in lite papper. Jossan skulle kanske komma upp sen vid fyra:)<3 Annars händer det väl typ inget alls idag. Ska som sagt slappa idag för resten av veckan kommer att bli ganska stressig. Nej nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe, vika tvätt och spela the sims, som vanligt:P Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0