Ingen brist på kaffe

Nu har jag hunnit hälla i mej 5 koppar kaffe, slängt i en maskin tvätt, varit ute med Freja så att hon har fått kissa och bajsa och även lekt av henne på fotbollsplanen så att hon är trött, sen har jag diskat, pratat med gabriella, pratat med kronofogden, pratat med mamma, lagt in en inpakning i jossans hår, spelat the sims och skrivit färdigt packlistan. Jag är väldigt effektiv idag, duktig Sara^^ Haha, mina händer skakar och jag har ont i magen, lite ångest på g skulle jag tro, har grym jävla huvudvärk också. Ska äta ett äpple och ta mej en värktablett och hoppas på att det blir bätte. Får inte mina pengar på fredag utan jag får dom på måndag istället, men det löser sej ändå eftersom att jag får födelsedagspengar av mamma på fredag. fyfan va trött jag är och halva dagen har inte ens gott. Hur fan ska jag orka tvätta ändå fram tills klockan sex? Gud, jag dööööööör!! Jag vill lägga mej och sova i en väldans massa timmar, men tyvärr kan jag ju inte göra det, sug getpung!! Blä blä blä. Patte och Jossan sitter och kollar på hot and fluffy, så jävla roligt!1 Älskar polisskämten!! Mamma kommer upp efter jobbet för att lämna en till bricka till smörgåstårtan, måste ju göra två med tanke på allt folk som kommer, men det ska bli riktigt kul:) Då blir det väl antagligen att jag tatuernar mej nästa vecka och piercar mej också. Hatar nålar, nålar är otäcka!! Så ont gör det inte, men jag är rädd ändå. Tatuera sej känns ju knappt (det beror ju iof på vart man tatuerar) och när man piercar sej så är det ju över på typ 10 sek. Men det är ju bara det att jag stressar upp mej så jävligt innan och då får jag panikångest och blir helt hysterisk. Nu klagar jossan på att jag skriver mycket också, haha, men jag kan inte hjälpa att jag har så mycket i huvvet och det måste ju ut på nått sätt och jag orkar inte skriva för hand och sen orkar jag inte prata om allt heller:P Bara jobbigt, vill ju inte tråka ut folk. Så bästa lösningen är ju att blogga, orkar inte folk läsa eller vill inte folk veta så är det ju bara att klicka ner sidan så slipper man ju, alla blir nöjda. Jag får ut allt jag tänker på och folk slipper bli uttråkade av mitt jävla tjötande, perfekt:D Nu ska jag ner till tvättstugan igen om 40 min, har fem kassar såtendes i hallen och nu när jag va nere så fick jag in tre kassar i en maskin så jag tror att jag kan lyckas få rent det sista idag. Bokade en ny tvätttid också, på måndag, så jag slipper få all tvätt samlad i en enda stor hög igen. Innan tvättade jag ju en gång i veckan men sen sluta jag med det av nån orsak:P Men nu ska jag börja med det igen. Jossan är så snygg:P Hahahah. Nu misshandlar patte sin dator också, han är duktig. Nu är jag tråkig och osocial mot Patte och Jossan, det ska jag ändra på nu. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0