Inga cigg

Sov en bra stund idag, ända fram till 23:00 :o hahaha:P Rätt dåligt faktiskt:P Nu sitter jag och patte här med sex cigg att dela på och inga pengar förrens typ imon eftermiddag. Detta SUGER!! Patte ställde klockan och skulle gå upp och fixa pengar men självklart så vaknade varken han eller jag av alarmet och nu sitter vi här och svälert ihjäl av röksug:O Haha eller nått. Jag spelade the sims 3 fram tills 15:30 innan jag kan på att man kanske skulle sova lite:P Mitt virusprogram suger verklige, det uppdateras hela tiden så att datorn blir hur seg som hellst!! Makaroner och falukorv till "frukost" och strax blir det att spela the sims igen. Så kul, jag bara försvinner i det spelet och glömmer bort tiden:P Måste dra mej:O Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0