Hootch och Freja

Hootch kom hit i går, både han och freja va ju helt överlyckliga. Dom kunde inte sluta pussa på varandra, sött^^. Sen kom jossan och mathias upp, dom ville kolla på Hootch, vi låg i soffan och kollade på "tjenare kungen". Så jävla rolig:P Det va riktigt länge sedan jag såg den, skämms på mej. Sen åkte mathias och skulle vara lite chafför men jossan stannade kvar. Vi gick ut med hundarna och jag va i tvättslugan och hämtade soppåsar och beställde tvätt tid ÄNTLIGEN!! Haha jag har tänkt att göra det i flera veckor men det har aldrig blitt gjort. Lite senare så åkte jossan hem och jag och patte gick och la oss, jag va verkligen skit trött och en aning bakis:P Slocknade som en klubbad oxe efter att ha tagit mina sömntabletter, tyvärr så höll ju sömnen inte i sej så länge som jag hade velat. Upprepade gånger under natten vaknade jag av att en 50kg Hootch låg på mitt ena ben och en 30kg Freja låg på mitt andra ben och en 73kg patte tryckte in mej i väggen, jag va INTE glad:P Som tur va så va jag så jävla groggy av tabletterna så det va bara att somna om igen:P Nej jag vaknade i morse så ropade jag på patte för att be om ett glas vatten, men något vatten fick jag inte och inte någon patte heller. Istället fick jag en Freja och en Hootch som försökte pussa ihjäl mej. Hihi rätt gulligt faktiskt. Om några timmar så kommer mamma och morrmorr upp och hjälper mej att städa, TACK. Könner eg inte för att städa, men det måste göras. Ska ställa mej och baka i veckan också. Kan hända att det blir några negerbollar ikväll också, Gott gott gott. Gammal snart, HJÄLP!!!! Ska spela. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0