Hel igen

Min Patrik är hos mej igen, jag är hel nu. Vi har mycket att göra och massor att jobba med, det kommer ta tid, det kommer vara svårt, vi kommer vilja ge upp men det kommer vara värt det. Det vi har är äkta och jag älskar dej nu och för alltid, även om vi inte är tillsammans så kommer jag alltid älska dej. Du kom och på ett ögonblick va jag uppe ur avgrunden igen, jag är hos mitt ljus och allt är så vackert, jag är lugn och jag kan andas igen. Jag har allt jag behöver nu. Så långe du är hos mej min älskling behöver jag aldrig vara rädd för avgrunden. Stanna hos mej för alltid. Du är mitt liv, mitt hjärta, min luft och mitt ljus. Jag älskar dej <3<3 Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0