Greys Anatomy

Helt underbar serie, men måste avsnitten vara så jävla korta?! Vill ju se mer nu nu nu!1 Jag orkar inte vänta tills nästa vecka ju!! Bah! Jag blir cp! Ikväll blir det ju som vanligt att ligga i soffan, men jag tänkte faktiskt spela lite ikväll. Tror att jag ska spela the sims 3, igår satt jag och knarkade age of empires 2 halva natten:P Kollar på fråga olle just nu, eller ja, väntar på att reklamen ska ta slut:P Längtar till Alice Cooper, det kommer bli helt underbart!! Vill dit nu på en gång!! Kan det inte bli December nu!! Hihi, jag har gjort en dum sak, eller jag tycker inte att det är dummt men alla andra kommer tycka det:P Jag har hittat en två år gammal Schäfer/rottweiler för 3000 som jag har skickat ett mail om. Han är såå fin. Det va verkligen kärlek vid första ögonkastet och jag vill ha honom!1 Patte och mamma och alla andra kommer att döda mej:O Men jag måste ha honom. Hoppas bara att hon svara på mailet och hoppas isf att han funkar ihop med Freja, Ziggy, Palle och Elvis annars kan jag ju inte köpa honom, men jag vill verkligen ha honom!! Nej nu ska jag pilla med datorn och se om jag kan få spelet att funka. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0