Fyyy på mej

Nu har jag gett upp, jag har gjort som alla andra och nu skaffat mej en blogg.
Jag borde skämmas!!
Dagen har varit ganska full av händelser, dom håller ju på att renovera mitt badrum så jag har ett badkar på balkongen^^ så lägenheten är full av bygggubbar, sen kom min soc tant upp och kanske min blivande kontaktperson och efter det kom jossan och en polare till henne upp. Trevligt:).
Håller fortfarande på att vänja mej vid min medicin så jag är trött nästan hela tiden, tar sovstunder flera gånger om dagen och är pigg i någon timma och sedan blir jag vråltrött igen. Skit jobbigt....
Har nog inte så jätte mycket mer att skriva utom att min lägenhet ser ut som en svinstia och behöver verkligen städas. Någon frivillig?:P

Kommentarer
Postat av: josefine!

Jag kommer gärna upp och städar hihi :D

2009-10-02 @ 18:14:36
URL: http://sagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0