Fredag idag

Sigget och kollar när patte spelar gta, som vanligt^^ Väntar på att jossan ska dyka upp<3 Vi ska sitta och dricka några bärs ikväll. Woho!!:D Är så jävla sugen på bärs. Detta ska bli trevligt:) Haha patte svär och surar för inget går som han vill:P Freja ligger jämte mej och snarkar som en gris:P Hihi. Mamma kom inte upp idag, tror att hon glömde det och jag är för lat för att orka ringa henne, haha:P Har suttit i telefon med pappa typ hela dagen:P Så nästa lördag (24:de) så ska jag åka ner till göteborg och umgås med pappa och syskonen. Jag lär ju vara bakis som ett jävla AS!! Haha men det kan ju vara trevligt det också:P Det va ett tag sedan jag träffade honom nu, så det ska bli kul. Sen på söndagen så ska vi ha lite kalas för mej med farmor, farbror och faster (om jag kan få tag i henne dvs.) men det ska också bli trevligt. Har inte träffat dom sen typ januari eller nått. Det blir ju svårt att träffa dom iom att dom bor i göteborg och jag bor i borås. Min sociala fobi gör ju att jag har svårt att åka buss och speciellt när det gäller längre sträckor. Men lördag, då får jag fan bita ihop. Jag skiter i vad som krävs för dit ska jag. Det är förjävligt att jag träffar min far och resten av släkten ca 2 gånger om året. Familjen är det som är viktigast för mej och jag vill tillbringa så mycket tid med dem alla som bara är möjligt, medans jag förtfarande har chansen. Min släkt på pappas sida börjar splittras och det känns inte bra! Men min underbara pappa såger till mej att jag får ha så mycket kontakt med alla som jag vill, för det har jag rätt till. Det känns jävligt skänt iaf att jag slipper hamna i mitten och bli sliten i från alla håll och kanter. Det är ALDRIG roligt. Usch!! Nu har jag duschat och klätt på mej så nu väntar jag bara på att jossan ska komma upp. Skynda skynda skynda!! Hihi. Är seg, som vanligt. Men det skiter jag i för ikväll ska jag roa mej, det förtjänar jag. Sen ska det bli kul att komma ut utan patte, det händer ju inte så ofta. Visst, jag har kul när jag är ute med honom, men det kan va skänt att komma ut på egen hand någon gång ibland också. Så jag tänker bli full ikväll och komma hem och kräva att patte lagar mat till mej, nudlar!!:D Efter det så tänker jag äta mina förbannade nudlar och sedan tänker jag däcka! Så ser planerna för kvällen ut:D Imon så kommer Hootch hit, det ska bli kul. Han är en väldigt stor och mysig klumpeduns, han och Freja är kära^^ Dom är så söta ihop:D När Freja har blitt tillräckligt gammal så tänker jag para dom två. Dom kommer få så jävla fina valpar:D Det bästa är ju att både Hootch och Freja har så jävla underbart psyke. Dom är underbara båda två. Ååh, älskar dom<3<3 Ajj, mina leder börjar krångla nu igen. Har skit ont. Jobbigt. Ryggen är också med på ett hörn, orkar knappt sitta upp ju. Blä blä blä blä. Ja, jag vet, jag klagar och gnäller hela tiden, men man behöver faktiskt göra det ibland. Vad ska man annars ha en blogg för?:P Ringde till solhem igår också, glömde ju att förnya min sjukskrivning när jag va där, hon jag pratade med va jätte trevlig. Hon sa att hon skulle prata med min läkare så skulle dom skicka en ny sjukskrivning på posten. Gött gött gött. Har ett möte med min socialsekreterare sista fredagen i månaden. Hon har ordnat så att jag ska få en form av kontaktperson som typ ska ta med mej ut på kaffe nån gång i månaden och komma upp och ge mej en spark i röven när jag väl kommit in på komvux, så att jag gör det jag ska. Eftersom att jag kommer att plugga på distans så har kag ju ingen lärare som kommer att påminna mej om vad som behövs göras. Det ska bli gött för det kommer att behövas, Jag är ganska lat av mej och har svåårt att få tummen ur, så någon som sparkar mej i röver och ligger på är bara ett plus. Det hjälper mej att få saker gjorda. Jossan har fortfarande inte kommit:O Komsi komsi!! Skynda!! Jossan ska komma upp så ska Mathias köra patte till systemet så att han kan köpa bärs till oss, jag får ju inte köpa själv förrens om en vecka:P Haha jag har sagt till patte att jag ska dumpa honom då, för då behöver jag inte honom längre. Men han bara skrattar åt mej när jag säger det:P Jag är så trevlig ibland. Bytte elbolag idag också och förnyade även mitt mobilabonemang, så nu kommer både el- och mobilräkningarna bli billigare. Fyfan vad jag hatar räkningar. Har räkningar för 10200 denna månaden men inkasserar bara 7500 utav soc och 1100 i bostadsbidrag. Åter igen får jag gå till mamma med mina hundvalpsögon och böna och be. Det värsta jag vet är att låna pengar. Mår skit varje gång jag vet att jag måste ringa mamma och fråga. Men som tur är så ställer min UNDERBARA MAMMA alltid upp<3<3 Bläblä. Nu ska jag sminka mej, jossan SKYNDA!!<3<3 Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0