En drink kanske?

Jag sitter och skriver en lista över saker som ska inhandlas i veckan, både för kalaset och för supandet som kommer efteråt. Jag funderar på om jag ska göra ett försök till en drink kanske, saken är ju bara den att jag har druckit typ 5 drinkar i hela mitt liv, så jag har inte en aning om vad jag ska välja för drink. Tips någon? I värsta fall får det väl bli redbull vodka, men det kan ju va kul att testa något annat för en gångsskull. Nej usch, jag har verkligen ingen fantasi, bläää. Blir väl till att sova snart, ska ta min sömntablett om en stund. Måste bara ut med vovven innan dess. Nu verkar det som att det börjar komma igång med hundpassningen igen, ska bli så skänt att ha något att fördriva tiden med, det blir ju så drygt att bara gå hemma hela dagarna. Jag undrar när min telefon och mitt nya nummer ska komma. Är väldigt nyfiken på hur telefonen kommer att se ut. Nu är jag iaf nyduschad så jag bara längtar efter att få krypa ner i min säng med mina nytvättade sängkläder. Ska tvätta lite täcken och kuddar nästa vecka också hade jag tänkt, man måste ju tvätta det också^^ Sen funderar jag på att kanske använda matt tvätt maskinen till att faktiskt tvätta MATTOR också någon dag^^ Haha. Gabbi pratade om att hon kanske skulle komma upp på fredag, skulle vara kul om hon gjorde det:) Har iaf bjudit upp Pelle, Christina och Daniel på fredag också, vi får väl se om dom kommer:) Nu när jag skrev det så kom jag på att jag skulle ringt Daniel idag vid fem-tiden, men det glömde jag helt bort:P Haha fan vad dåligt av mej^^ Jag måste komma ihåg att ringa honom imon ist. Jaja, nu ska jag inte sitta här och tjöta, nu är det soffan som gäller. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0