Elvis!

Falukorv och "den galne professorn" kan det bli bättre?:P
Är trött och har ångest, känner mej skit dum för att jag har sovit bort hela dagen.
Att inte kunna sova ordentligt på nätterna suger verkligen och sömntabletterna jag fick hjälper knappt.
Nu har jag iaf ett fungerande badrum igen, helt jävla underbart:D Jag kan spola när jag har kissat och jag kan tvätta händerna i badrumet igen, jag behöver inte "duscha" under kökskranen och det bästa av allt är att jag kan BADA igen:D:D WOHO!! Fins inget bättre än ett skummigt varmt bad, massor av tändla ljus, rökelser och en riktigt bra bok<3<3 Nu slipper jag även alla jobbiga renoveringsgubbar fram tills på måndag:D Helt underbart att slippa tänka på att klä på mej när jag vandrar omkring hemma:D:D


Min lilla Elvis! Tror inte att han har så långt kvar nu. Han har jätte svårt att andas och det piper när han andas. Han orkar knappt äta eller dricka nått utan ligger bara på en av hyllorna i sin bur. Inatt när jag tittade till honom så orkade han knappt lyfta på huvudet och kolla på mej. Utan han låg där med halvöppna ögon och bara pep. Han är iof ganska gammal nu, men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0