Christoffer

På måndag 20:08 kommer Christoffer hit:D Det ska bli så jävla roligt:D Woho, längtar redan:D Han stannar tills nästa måndag. Det ska bli så jävla roligt:D Hihi, jag är jätte glad. Woho, så kul:D Jag har pratat med denna människa i typ 8-10 år och nu ska han äntligen komma hit och hälsa på:D Har tänkt att träffa honom tidigare men det har alltid kommit något i mellan. Dåligt ju. Men nu äntligen så blir det av:D Kul kul kul kul:D Jag är super duper skit jätte fan röv as ap snopp kuk fitt hor glad:D Hihihihi. Nu får patte vara snäll, ännars slår jag honom:P Hihi men ååh, va kul det ska bli:D:D:D Ska prata med mamma också och kolla om hon orkar hämta på stationen så slipper vi ta bussen. Imon ska jag åka och kolla på en kattunge:D Det ska bli så jävla roligt:D Den är helgrå:D Sött ju:D Woho:D Nu ska vi kika på film. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0