Chokladbollar

Jag va så jävla gottesugen inatt så jag ställde mej och gjorde negerbollar klockan två på natten :P Haha det är ju jävligt normalt. Nu är dom äntligen färdiga med mitt badrum, så jävla underbart!!!! Även om dom gjorde ett minde bra jobb och glömde sätta tillbaka schampohyllan. Dåååååligt. Menmen, nu har jag ett badrum igen och jag slipper främande gubbar som står i mitt badrum på dagarna. Sitter och kollar på desperate housewives just nu, helt jävla underbart!! Haha och imon kommer GREYS ANATOMY:D:D Ååh vad jag längtar!! Haha, vilket jävla liv jag har då:P Skit samma, jag slipper verkligheten iaf:P Mamma va snäll och köpte kaffe till mej idag också, TACK MAMMA!!<3<3 Nu kan jag äntligen dricka kaffe igen och det ska bli sååååå gott:D Kaffe och negerbollar^^ Ikväll blir det för en gångs skull inte pasta till mat utan köttbullar och pommes som mamma också köpte till mej, mumms:D Utan min kära mor så hade jag svultit ihjäl. Det regnar ute för ovenlighetensskull:O men det låter myspys<3. Nu är vintern påväg snart också, hatar kyla!! Om två dagar ska jag öka min medicindos till två tabletter om dagen istället, hoppas att det kommer att hjälpa. Måste höra av mej till min läkare också och be om andra sömntabletter får dessa hjälper inte. Det står att jag ska ha somnat inom en halvtimma, efter tre timmar ligger jag fortfarande vaken och vänder och vrider på mej. Min väldigt trevliga hund lyckades välta ut kattlådan i hela sovrummet också, sååå mysigt, eller INTE!! Klanthund. Patte är uppe hos sin mor och han har Feja med sen, han skulle komma upp och lämna henne sen. Det kommer ju gå såå bra, Freja hatar regn och det pissregnar ute, jag är inte avundsjuk på honom just nu:P Varje gång man är ute med Freja i regnet så drar hon bara mot första bästa skydd mot regnet, lägger sej där och vägrar gå vidare. Haha det kommer bli en riktigt rolig promenad för dom två:P Myspys kissen vill bara ligga i mitt knä hela tiden och hjälpa mej att skriva på datorn och även jaga muspekaren på skärmen, snäll kisse:P Han lyckas även hela tiden komma åt esc knappen såfort jag skriver med nån på msn, lite smått jobbigt såddär:P Nu har jag fyllt i papprena till försäkringskassan också, ska skicka iväg dom inom och sedan är det bara at vänta på aktivitetsersättningen. Jag ska senare ikväll även sätta mej och skriva ett brev till telenor om att jag vill säga upp mitt abonemang så att det är uppdsagt lagom tills bindningstiden är över. Fan va gött det ska bli när jag bara har ett abonemang att betala för:D. Nej nu ska jag börja med matlagningen och sen ska jag krypa ner i soffan och vänta på att min bäbis kommer hem. Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0