Bye bye Hootch

Nu har Hootch åkt hem och det känns jävligt bra:P Freja skenlöper eller nått så Hootch har konstant sedan han kom hit igår försökt göra bäbisar med Freja och nu är alla grymmt trötta på honom:P Marcus stannade här inatt, han och Patte satt och spelade Fallout fram tills klockan åtta på morgonen. Jag gick och la mej vid tre men somnade inte förrens klockan sju och vaknade självklart till när Patte kom in för att lägga sej klockan åtta. Men som tur va så slocknade jag dirrekt. Har precis varit i stan och knalleland för att gå på systemet, men eftersom att det är röd dag så stängde dom typ vid ett, så typiskt. Men nu har jag antagligen lyckats att fixa en flaska sprit och ett flak öl ändå. Vi ska hem till michel ikväll, det är helloween-party där så man måste klä ut sej. Det va lite tveksamt om vi skulle dit eller inte eftersom att vi inte riktigt har råd att skaffa utklädnader, som är ett krav. Tillslut så slog tanken mej att jag har ju en Marilyn Monroe-liknande klänning i gaderoben så jag kan ju visst klä ut mej och Patte kom på att han har någon Jason-mask liggande hemma hos sin mamma. Så det blir party ikväll:) Klumpen, min nya kisse, håller på att ställa in sej här hemma, det verkar gå ganska bra. Han och Ziggy busar ganska mycket och enbart ibland övergår det i bråk. Klumpen fräser fortfarande åt Freja, men inte lika mycket som han gjorde när han först kom hit. Så det verkar som att det går ganska bra:) Klumpen är en knasig liten filur, han tycker om att ligga i sängen men kan inte ligga rakt på madrassen utan måste ligga på ett täcke eller en kudde. Hihi, knas-fis. Nu sitter vi och väntar på att Marcus ska komma upp igen, han är hemma hos sin farmor/mormor och äter och skulle komma hit sen igen. Jag har inte en aning om han ska med och dricka ikväll, men det märker vi väll. Nu är det inte långt kvar tills Christoffer kommer hit, det ska bli så kul:) Jag har börjat prata lite smått med Malin igen och vi har bestämmt oss för att lägga gammalt groll bakom oss och ta en kaffe någon dag och försöka börja om på nytt. Det känns riktigt skönt faktiskt, Malin är en av de få personer som förstår mej och dessa ska man hålla hårt i. Ida ska komma upp hit imon och ta en kaffe, även vi ska lägga gammalt groll bakom oss och se vart det leder:) louise kanske följer med henne upp, det kan bli riktigt roligt att sitta och tjöta med dom igen. Jag har inte pratat med Ida sen jag hittade henne och Thule i säng medans jag fortfarande va tillsammans med honom. just då var jag fly förbannad, men hade inte det hänt så hade jag ju aldrig blitt tillsammans med Patte och då hade mitt liv inte sett ut som det gör idag. jag känner ingen ilska mot Ida öht, det är ju uppenbart att hon och Thule ska va tillsammans och jag och Patte ska va tillsamman, sen hade det ju kunnat hända på ett smidigade sätt men det är inget jag behöver sitta och gnälla om nu, jag har redan kommit över det och har ett ganska bra liv:) För folk som inte bryr sej så sitter jag på toaletten och bloggar:P Va bara tvungen att tala om detta:P Nej nu blir det facebook och en cigg. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0