Bläckpenna

Klockan sex hade jag tvättat fädigt och nu hänger det tvätt i hela lägenheten. Jag och en annan tjej hade lyckats boka samma rum, samma tid (vilket inte ska gå, men korten krånglar lite ibland), mitt kort funkade först, men sen slutade det funka och då började hennes kort funka. Så jag gick och bokade om till matttvätten istället, det va ju det enda som va ledigt, men det funkar ändå för det är ändå ingen som tvättar mattor i den, utan bara kläder:P Pga detta misstag kommer jag hädanefter att bara boka matttvätten, i en vanlig maskin får jag i en papperskasse med kläder, i matt maskinen får jag in ca tre papperspåsar med kläder:O Jag ÄLSKAR denna underbara maskin!!! Mamma va snäll och kom upp och lämnade nya block, bläckpennor, vanliga pennor, stiftpennor och suddgumin. Min mamma är BÄST<3<3 Medans jag stog och hängde upp tvätten så ringde jag mamma för att småprata lite. Det ledde till ett väldigt långt sammtal om förr i tiden, hur jag har mått och hur mamma har mått. Mamma berättade att hon ofta tänker på om hon har gjort fel när jag mådde dåligt. Usch det va ett jobbigt samtal, det märks att mamma inte mår bra och att hon mår dåligt av att jag har mått/mår dåligt. jag håller på att kokar älg slamser som Freja ska få mummsa på ikväll. GUD va det är underbart att ha en snygg och prydlig lägenhet, jag har diskat tre gånger idag, FRIVILLIGT!!!! :O:O Det är så olikt mej så det finns ju inte:P Jag har ont som fan i ryggen, jag avlider snart:P Det ska bli så jävla skönt att krypa ner i en säng, nyduschad och med nytvättade sängkläder, UNDERBART!!!!!! Sitter och kollar på grannfejden nu, haha, så jävla roligt att kolla på. Jag fattar verkligen inte hur dumma folk är eg. Bråkar om massa småsaker, så jävla KORKAT!! Men jag ska inte klaga, det är ju bra underhållning:P Imon så ska jag lämna in ett papper till soc, vika tvätt och ta det riktigt lungt för på onsdag ska jag tvätta igen, på torsdag ska jag förbereda smörgåstårtan, på fredag ska jag baka, åka till systemet (WOHO:D), köpa present till mickan, fixa det sista med smörgåstårtan, dammsuga och torka golven, ha kalas med familjen och supa, på lördag ska jag åka till göteborg och ha en rolig dag med pappa och på söndag så ska jag baka tårta, städa hemma hos pappa, ha kalas hos pappa och slutligen åka hem och !!! Haha när denna veckan är slut så kommer jag också vara det:P. Det kommer att vara en riktigt rolig helg men det kommer att vara fullt upp. Menmen, man fyller ju bara 20 en gång här i livet:P BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ, min kropp avlider av all smärta:P. Nej, nu blir det grannfejden, en dusch och sedan sängen. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0