Andra vändan

Har varit min andra vända i tvättstugan nu, jag hatar verkligen trappor. Nu har jag hunnit få i mej 7 koppar kaffe, ett äpple, ett glas vatten och tre värktabletter. Snart är all min tvätt ren och det känns förbannat underbart!! Jossan gick precis, hon skulle hem till sin mamma och käka lite mat. Just nu väntar jag på att min mamma ska sluta jobba och komma hit med brickan, annars blir det svårt att göra smårgåstårta, antagligen så ska jag börja baka lite smått ikväll, så att jag slipper göra allt det imon. Nackdelen med att baka är all den tråkiga jävla disken som blir efter. Mogge ringde precis, han ville kika upp på en kopp kaffe, han är här om fem min, så nu blir det ännu mera kaffr för min del. Får snart springa ner till tvättstugan igen. Hoppas att så mycker som möjligt hinner torka så att jag slipper ha hela lägenheten full med tvätt idag igen. Menmen, sånnt är livet. Nu ska jag diska lite. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0