Trött

Helt underbart avsnitt av grey's idag! Besvikelsen va enorm när avsnittet va slut. Nu måste jag åter igen vänta en veckan på ett nytt avsnitt, jag vill inte vänta, jag vill se mer nuu!! Sitter och väntar på att Patte ska ringa, har han inte ringt om en halvtimma så går jag fan och lägger mej för jag är riktigt jävla rövrött!! Imon så ska jag ta ett riktigt långt, varmt bad med tända ljus och rökelser. Det ska bli riktigt myspys. Ska bara ta det lungt och inte göra ett piss imon har jag bestämmt mej för. Underbart:) Sitter och kollar på fråga Olle just nu, inte så jätte intressant. Känns som att jag ska somna när som hellst, jag är så sjukt trött. Mamma skulle ringt mej efter Grey's, men jag antar att hon somnade:P Det suger getpung att inte kunna ringa!! Gah, jag blir mongo, känner mej helt handlikappad utan min telefon ju:O Nej nu ska jag lägga mej i soffan igen och fortsätta slappa och hoppas på att Patte ringer, saknar dej älsklingen<3<3<3 Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mickan

Aha, förklarar ju varför jag inte fick nåt svar på mitt sms i tisdags^^

2009-11-05 @ 22:11:39
URL: http://booksoverpsychos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0