The Notebook

Allie: Do you think our love, can take us away together?
Duke
: I think our love can do anything we want it to.
Allie: I love you.
Duke: I love you, Allie.
Allie: Good night.
Duke: Good night. I'll be seeing you.

Dum som jag är så har jag åter igen kollat på denna allt för underbara film, personen som skrev denna borde skämmas. Mitt hjärta splittras i tusen bitar varje gång jag ser på den. Det finns inget stopp på det, hela tiden börjar jag gråta, under hela filmen. Det finns så många förbannat bra scener i filmen så det går knappt att välja den bästa, men jag har bestämmt mej för att den sista är den mest hjärtslitande scenen iaf. Nu ska jag krypa ner i min älsklings famn och låta honom hålla om mej och få allt att kännas bättre. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0