Tack mitt hjärta....

Min underbara syster är uppe hos mej. Älskar min fia-lotta över allt annat:D <3<3<3 Är så förvirrad, vet fan inte hur jag ska göra med allt. Jag har inte en aning om vad jag vill eller hur jag ska göra. Är allt som jag trott bara inbillning? Ska jag kasta bort ett och ett halvt år? Vad vill jag? Är det värt detta? Vad vill han? Hur känner han? Kommer han att svika mej igen? Vill jag va med någon jag inte kan lita på? Gah, jag blir galen, jag vet verkligen inte vad jag orkar och vad jag vill. Jag vet att jag inte vill bli sviken mer, jag vet att jag vill kunna lita på min pojkvän, men jag vet också att jag inte kommer kunna lita på patte på ett bra tag. Jag är så förvirrad.

Kommentarer
Postat av: fialotta

stå på dig sara, du kommer klara det, det vet jag. Sen om det blir svårt är en annan sak, huvudsaken är att du kommer göra rätt val, du kommer klara av vad du än väljer, älskar dig, kom ihåg det<3

2009-11-14 @ 07:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0