Sms

Det va jävlar va populär jag va just idag, vaknade och hade typ en halv miljon sms på telefonen. Lite trevligt ändå:) Patte skulle ju komma upp och hämta sina saker idag men han har inte hört av sej än och jag har i nga planer på att sitta hemma och vänta på honom. Så vi får väl se om han hinner hit innan jag har vandrat iväg. Ska hem till Malin om en stund, ska bara duscha, ut med Freja, äta frukost, klä på mej, mata Freja och mata katterna:P Sen måste jag orka resa mej upp ur sängen också, hahahaha. Massa myspys i sängen ju, Ziggy ligger på min rygg och sover, Freja ligger på mitt ben och sover och Klumpen ligger på min kudde och sover. Hihihih, mysigt ju. Nej nu är det frukost som gäller. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0