Skin

Sitter och lyssnar på Ras Criket-Skin, helt underbar låt, den får mej att tänka på Patte. Gud vad jag älskar honom! Nu byttes det till Volbeat-Only wanna be with you, ännu en låt som får mej att tänka på Patte, min underbar älskling<3<3. Jag vet att han är speiell och kan vara ett svin men jag bryr mej inte, så länge han är mitt svin<3. Efter snart ett och ett halvt år är jag fortfarande upp över öronen förälskad i denna man, han är bara min och jag vill ha det så till jag inte längre lever! Jag trodde faktiskt inte att det va möjligt för mej att känna såhär starkt för en person och såhär länge, men tydligen är det det och det är jag så glad över! Min underbara älskling! Han är så otroligt vacker, varenda millimeter av hans kropp är helt underbar, jag kan inte tänka mej att vara utan honom, jag vill inte tänka mej att vara utan honom. Han är min och min föralltid! Tanken på en framtid, ett liv utan min älskade Patrik Andreas Skog ger mej ångest, det knyter sej i magen och jag får nästan tårar i ögonen! Ett liv utan dej min älskling går inte ens att kalla för ett liv. Det va du som lyfte upp mej ur avgrunden, du är mitt ljus i mörkret, du är min luft, du är mitt skydd från regnet och min värme i kylan, du är min mat i svälten, du är min glädje i sorgen, min mat i svälten, du är den som hjälper mej upp varje gång jag faller, du är mitt skydd från allt som vill mej illa, du är blodet i mina ådror, du är hjärtat i min kropp. Jag kan inte med ord ens komma i närheten av en förklaring till hur mycket jag älskar dej. Du är allt jag vill ha och så jävla mycket mer, min kärlek till dej är evig. Jag älskar dej så mycket att det värker i hela mej när jag tänker på det, jag får tårar i ögonen och vill inget hällre än att slänga mej i din famn, min plats, bara min, vi två är skapta enbart för varandra och ingen annan. Min hand passar perfekt i din hand, mitt huvud är gjort för att vila mot din bröstkorg, dina armar passar perfekt runt min kropp, din kroppsvärme är gjord för att värma mej och bara mej, när du ligger och håller om mej på nätterna så känner jag mej trygg för jag vet att när du är hos mej kan ingen skada mej, mina läppar passar perfekt mot dina och just då är jag i himmlariket. Jag vill så gärna, men jag kan inte beskriva hur mycket jag verkligen älskar dej. Jag vill skrika, gapa, hoppa, stampa, springa när jag tänker på hur mycket du betyder för mej, för jag är så full av kännslor för dej så det känns som att mitt bröst kommer att explodera!!!!

"Your cruel device
Your blood, like ice
One look could kill
My pain, your thrill

I want to love you but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, I don't want to break these chains

Your mouth, so hot
Your web, I'm caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat

I hear you calling and it's needles and pins (And pins)
I want to hurt you just to hear you screaming my name
Don't want to touch you but you're under my skin (Deep in)
I want to kiss you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, I don't wanna break these chains
Poison

One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, I don't wanna break these chains
Poison

I want to love you but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison, yeah
I don't want to break these chains
Poison, oh no
Runnin' deep inside my veins,
Burnin' deep inside my veins
It's poison
I don't wanna break these chains
Poison"

Även detta är en av alla de låtar som får mej att tänka på dej, du finns alltid i mina tankar, mitt hjärta tillhör dej och ingen annan! Du är verkligen mitt allt, min underbara älskling!! Jag skulle utan tvekan offra mitt liv för dej, jag kan inte leva utan dej!! JAG ÄLSKAR DEJ!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0