Regn + hund suger getpung

Mickan:
Jo jag håller med dej, jag tycker absolut att vi ska släppa skiten och gå vidare, jag tycker att det vore skit tråkigt att förlora dej som vän, du är en av de två vänner jag har som jag trivs bäst med, jag älskar dej också gumman<3


Iaf, regn + Freja är ingen bra grej, vi va på fotbollsplanen idag och kastade pinne och självklart så blev hon skit lerig och skulle hoppas upp och pussa mej, sen skulle hon ju självklart ligga och torka i min säng, snäll som hon är...... Har betalat räkninger idag, sög som fan haha:P Sen har jag varit och köpt mat, så nu kan jag äta igen:D WOHO Fick lite fina grejer av min snälla mamma idag också:D Älskar dej mamma<3 Just nu är jag inne på msn och tjötar med folk medans Klumpen ligger och spinner i mitt knä, myspys. Nu ska jag mysa vidare. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mickan

Vad bra<3

Du har inte lust att komma upp nån dag?

2009-12-01 @ 08:50:52
URL: http://booksoverpsychos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0