Pyssel

Idag har jag städat hela lägenheten, fått massa jul pynt av mamma, pyntat och pysslat hemma, varit uppe hos Malin och fikat och diskat. Jag har varit en riktigt duktig flicka idag:D Känns så jävla gött att ha detta gjort, fyfan va underbart. Ska väl gå och lägga mej strax, har inte sovit sen igår så jag börjar bli lite små pömisg. Men innan jag lägger mej så måste jag tända det första adventsljuset:D Hihi. Min första advent i min första lägenhet och Frejas första jul, myspys ju:D Jag vill göra julen speciell för min lilla mys-bäbis:D Hihihi^^ Usch vad trött jag börjar bli. Ensam hemma går på trean nu, så jävla söt film:P. Detta är bland det bästa med julen, alla mysiga jul-filmer:D Jag fick massa fina saker av mamma idag:D En plastgran, julgransbelysning, mossa och hjärtan och frostäpplen till min advenstljusstake, rosa hjärtformade julgranskulor, ljusrosa och mörkrosa mini julgranskulor, mini polkagrisar att hänga i julgranen, en julgransmatta, massa tomtar, fyra röda värmeljushållare, två värmeljushållare i glas med ett gammaldags mönster på, ett rött serveringsfat i glas, ett kakfat med fyra tallrikar till, en röd/rosa kruka, en snökula och glitter till julgranen, jag har verkligen världens snällaste mamma, jag älskar min mamma mest av allt:D:D <3<3<3. Nej nu blir det film och sedan sängen. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0