Paradise by the dashboard light

Sitter och lyssnar på "våra låtar" och är lite lagom nostalgisk, men jag känner att jag är trött på att springa efter och be om ursäkt, denna gången är det inte jag som har gjort något fel så jag tänker inte jaga runt. Beslutet är taget och även om jag inte tycker om det så tänker jag respektera det. Nog sagt om det... Kom nyss hem från Malin, det blev en snabb-kaffe idag, är skit seg i huvudet så jag ville eg. bara hem och lägga mej i sängen. Nu ligger jag med datorn i knät och lyssnar på när Patte skäller på boxarna på tv:P Hahaha. Ska väl strax lägga mej och spela lite heroes III tror jag:P Nej nu har jag inget vettigt att säga:P Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det nu är mig du menar, så var det faktiskt du som slutade svara....

2009-11-24 @ 13:01:40
URL: http://booksoverpsychos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0