Pappa

Sitter och pratar med pappa i telefon, ganska trevligt:) Nu är det ca fyra timmar kvar tills Christoffer kommer hit. Det ska bli riktigt roligt:) Mådde apa igår natt, skadade nästan hela kroppen arnarna, benen, bröstet, tuttarna och magen. Nu har det verkligen gått över gränsen, nu har jag gått för långt. Som tur är så börjar mina möten på tisdag, hoppas att det kommer att bli bättre. Men det märker vi väl. Nu sitter jag och pappa och diskuterar politik:P Haha det är väldigt intressant. Pappa är en av dom få som jag faktiskt tycker att det är intressant att prata politik med. Men det mesta är intressant at diskutera med pappa. Hihi, nu börjar det bli pirrigt i magen, det ska bli så kul att träffa Christoffer, blää, jag är lite nervös. Va tvungen att höra av mej till mamma idag och fråga om hon har får att köpa en limpa cigg till mej för jag är luspank och har ett paket cigg kvar, så jag hoppas verkligen att hon kan hjälpa mej. Idag blir det nog spaghetti till lunch, igen:P haha med massa massa vitlöksdressing på:D WOHO:D hihi. Jag är massa massa flumm idag, gör allt för att förtränga att jag mår apa, det börjar gå ganska bra faktiskt. Usch, massa räkningar från fogden också, jag vill verkligen inte!! Jag har inte en aning om hur jag ska ha råd att betala allt detta. Jag har fortfarande inte sagt något till mamma, jag vågar inte och vill inte. Hon kommer att bli skit ledsen. Ucch och fy blä blä blä, allt är skit, inget är bra. Allt går åt helvete!!!! Jag vill verkligen inte!!!

Kommentarer
Postat av: Chufu

haha, du borde snacka politik med mig med xD jag är bättre än pappa xD

2009-11-02 @ 19:43:06
URL: http://chufu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0