Marsipan

Just nu sitter jag hemma hos Malin och äter marsipan medans hon försöker pussa ihjäl sin son, haha sött^^. Patte och Marcus va här och hämtade mej för en stund sedan, vi åkte hem till mej så att Patte fick hämta sina saker och sen va dom snälla och körde tillbaka mej. Det kändes konstigt att se honom packa sina saker och det kommer att ännas jätte tomt när jag kommer hem sen, jag drar mej verkligen för att gå hem. Jag älskar honom fortfarande och han älskar fortfarande mej, men detta är för det bästa, vi orkar inte med varandra, vi bråkar för mycket. Det är inte okej, vi måste tänka på Freja. Det känns skönt att vara hemma själv, men det känns inte kul att veta att jag och Patte inte är tillsammans längre. Men man vet ju inte vad som händer i framtiden. Vi har ju sagt att vi ska avvakta och sedan se hur vi känner om några månader, vi är inte tillsammans öht, men om vi fortfarande älskar varandra om några månader så får vi diskutera saken då. Fast det är ingen idé att sitta och fundera på det nu, jag får ta dagen som den kommer och se hur det blir i livet. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0