Mardrömmar

Mord, blod, döda mäniskor, folk som drunknar, monster, mördare och skräck. Detta är vad min natt har bestått av. fångad i min mardröm, hysterisk, livrädd och jag har inte kunnat vakna. Nu är jag vaken, men natten har lämnat sina spår. Jag är känner stora obehag och jag är fortfarande rädd. Mardrömmarna ät återkommande, vissa från att jag va liten. Varför? Vad betyder dom? Varför försvinner dom inte? Jag kan inte sluta tänka på det när jag vaknar, hur mycket jag än vill. Det suger verkligen. Och som vanligt så kommer känslan att hålla i sej hela jävla dagen och jag kommer inte våga sova ikväll. Som tur är så kommer Gray's anatomy ikväll, då blir det lättare att inte tänka på det när jag har något annat att fokusera på. Ska på möte klockan ett, det ska Malin också^^ Så hon skulle plinga mej när hon va klar så skulle vi kanske ta en kopp kaffe:) Nu måste jag vakna till liv och göra mej i ordning. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Josefine

drömmar e så fett jobbiga:(... SPECIELLT OM MAN INTE KAN VAKNA. va e de för jävla fel på drömmar i bland. jaja.som tur är så är det bara drömmar

2009-11-11 @ 13:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0