Lurifix

Haha jag och Christoffer kom nyss hem från Malin, det va riktigt trevligt, satt och asgarvade i flera timmar, precis vad jag behövde:) Har äntligen berättat för mamma om mina skulder nu, hon tog det riktigt bra, jävligt skönt att ha berättat det. Christoffer ska åka hem på torsdag istället, lite tråkigt, men han vill sova i sin egen säng. Det kan jag iof förstå, jag hatar att sova borta, usch! han vill att jag ska komma upp till honom på måndag, men jag vet inte. Måste fixa djurvakt och massa skit. Har ju möten som jag måste gå på och massa bajs, jobbigt. Det hade ju iof varit gött att komma iväg ett tag men som sagt, jag vet inte... Får fundera på saken... Blää, jag är skit, röv, as trött och lite hungrig:P Fyfan vad det känns gött att umgås med Malin igen, det är en vänskap som jag verkligen har saknat. Jag har så jävla roligt med henne:D Men det suger verkligen att inte kunna skicka sms eller ringa eftersom att mitt abonemang är avstängt. Känner mej helt handikappad utan en mobiltelefon. Rövhål! Gah, jag blir tokig! God natt. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0