Leon

Nu ligger jag ensam i sängen och kollar på Leon, en bra film faktiskt. Micke ockte hem för en stund sedan, vi kikade på film och tjötade skit. Va uppe hos Malin innan dess, myste med Isak som bajsade på mina byxor, äckligt ju:P Men han är söt ändå. Fick låna ett par andra byxor av Malin, som tur va. Hahahah. Satt och kollade på Grey's anatomy, lika äckligt bra avsnitt idag också, ååh, jag blir galen av att vänta tills nästa vecka!! Hundra år kvart ju!! Men iaf, Micke kom upp till Malin vid kvart över nio, jag kollade färdigt på Grey's anatomy och sen stannade vi väl typ till halv elva-elva innan vi började röra oss hem till mej. Slapp gå som tur va, åkte med Micke i hans bil. Göttans. Nu ligger jag och käkar gifflar och dricker cola. Hihi. Freja va ensam hemma från klockan sju tills elva, hon va jätte duktig, ingen olycka och ingen sändertuggad lägenhet. Hihi. Så duktig så min lilla busa^^ Nu ligger jag och pratar med älsklingen på msn, han sover hos Anita inatt. Kan va gött att sova lite själv någon gång ibland, men jag sakar honom ändå. Nu ringer jag och säger god natt till min älskling:D Saknar dej älskipälsk <3<3 Seg som fan just nu:P Sen är jag väldigt ledsen på dej M. du är arg på mej får att jag har änvänt ditt namn i min blogg, förlåt för detta men som jag sa till dej: det du och patte gjorde mot mej sårade mej riktigt jävla djupt och jag behöver få skriva av mej om det. Hade jag gjort något liknande så hade du inte ens pratat med mej, men jag vill att vi ska vara vänner. Fast det verkar som att du inte vill det. Och som jag sa så är det ditt beslut, jag tänker inte tvinga dej att vara min vän. Du avgör själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0