Klumpen

Klumpen sitter på bordet och leker med telefonen, Freja rullar runnt på golvet och Ziggy sitter i köket och pratar med mina makaroner. Jag har bara massa mongon i min lägenhet:P Nu sitter freja i köket och väntar på att jag ska ge henne tillåtelse att äta godisen som ligger två meter ifrån henne. Ziggy det dumma kattskrället går ju och äter upp Frejas levergodis hela tiden och både han och Klumpen äter hellre Frejas hundmat än deras egen kattmat. Det vilar en förbanelse över min lägenhet, alla som kommer in genom dörren blir atomatiskt mongo. Haha det är förjävligt:P Väntar på att mina makaroner ska bli klara så att jag kan äta upp dom och sen gå hem till Malin och dricka lite kaffe:P Jag är sjukligt jävla godissugen, jag måste ha godis!! JAG KOMMER ATT DÖÖÖ, JAG MÅSTE HA GODIS NU PÅ EN GÅNG!!!! JAG ÖVERLEVER INTE UTAN GODIS, SNÄLLA RÄDDA MEJ!! JAG VILL INTE DÖ, GE MEJ MASSA MASSA MASSA GODIS OCH MASSA MASSA MASSA SKRÄPMAT OCH MASSA MASSA MASSA COLA!!!!! Haha jag är en gottegris:P Jag kommer att börja gråta om jag inte får godis snart:O nu ska jag äta makaroner. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0