Haha

Oj vad knasigt allt kan bli, nu sitter jag i en jävla sits och har inte en aning om hur jag ska lösa detta. Jag kan inte sluta tänka, tänker gör jag hela tiden, men jag kommer änndå inte fram till något vettigt. Jag sitter och pratar om det hela tiden också, men får inte ut något vettigt av det heller. Jag skriver om det både i glogger och gör även listor om det, men det ger mej heller inget svar. Hur fan ska jag lösa mitt problem. Kan ingen annan gåra det åt mej så att jag slipper? Vägen hem käns så jävla lång, jag vill inte hem, jag vill stanna i min tillflyktsort, jag vill stanna hos Malin, där kan jag gömma mej, där kan jag le, skratta och vara glad. Där kan jag koppla av och koppla bort. Det snurrar i huvudet, det snurrar i magen, det snurrar i hela kroppen och jag kan inte sluta skaka. Det käns som att inget har någon mening längre, allt känns förjävligt. Jag har ingen motivation till att göra något längre. Jag har slutat äta, jag har tappat aptiten, det enda jag gör är att sitta uppe hos Malin och sitter jag inte där så ligger jag hemma och gör allt jag kan för att sova, utom när jag inte är ute med Freja. Hade det inte varit för Freja så hade jag aldrig gått utanför dörren. Jag är bara förvirrad. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0