Frusen

Usch då, jag vaknade för en stund sedan av att Christoffer kom in och väkte mej, inte snällt. Jag hade mer än gärna legat kvar i sängen och sovit en bra stund till:D Men det fick jag inte:( När jag kom upp i vardagsrummet så såg jag att det hade börjat snöa ute, vilket är jätte mysigt, men förbannat kallt. Så nu sitter jag här i vardagsrummet och fryser som fan, en kopp kaffe hade ju inte varit helt fel, men jag vill fan inte resa mej upp ur soffan nu när jag har bäddat ner mej så jävla gött. Men sen måste jag ju gå ut i detta kyliga vädret och följa Chrostoffer till stationen, inget jag ser fram emot faktiskt:S Vill verkligen inte ut i kylan, funderar på att knuffa ut honom och låra dörren och peta ut en karta genom brevinkastet så kan han få gå själv:P Hihi mumms, sitter och äter toffifee nu, gottigt som faan ju:P Nej nu ska jag göra nått att äta. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0