Fallout

Sitter i sängen, dricker cola, röker en cigg, käkar chips, myser med kissen och kollar när Patte spelar fallout 3. grymmt roligt spel faktiskt, riktigt beroendeframkallande, har du inte spelat det så borde du verkligen testa det!! Jag ska strax sätta mej och spela lite the sims 3, ännu ett grymmt roligt och beroendeframkallande spel. Satt fan och spelade det till klockan åtta imorse. va iväg med mammsen idag och köpte lite mat, min mamma är helt underbar<3 Den bästa mamman som finns i hela världen:D Sitter och tjötar lite med pappa på facebook också, hihi, kul^^ Men han är seg på att svara^^ Måste åka och hälsa på honom snart igen, när jag har pengar till det. Får försöka ha en mysdag eller nått med honom, lite film, massa tjöt och lite god mat. Jag kanske tilloch med kan passa på att bjuda hit honom eller något, det vore ju lite roligt faktiskt. Suger fortfarande massa getpung att inte kunna änvända min mobiltelefon!! Rövhål!! Menmen, spela lite nu. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hellu, lust att ta en kaffe nästa vecka? Puss

2009-11-07 @ 14:53:54
URL: http://booksoverpsychos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0