Aspergers

Hahah jag sitter hemma hos Malin och tjötar med henne och TJ, vi pratar om Malins numera ex som har aspergers och ständigt använder det som ursäkt. Han kan inte ha sex för han har aspergers, han kan inte tala om vad han känner för han har aspergers, han kan inte sova hemma hos henne för han har aspergers, har kan inte göra ditten och datten för han har aspergers. Hahahah det är en riktigt rolig ursäkt, jag ska börja skylla allt på alla mina hundra miljoner diagnoser. Malins son är jätte rolig, han låter som en tjejj när han skriker och är helt galen i tuttar. Sen blir har inte helt arg heller, han gnäller och det verkar som att han kommer börja illtjuta när som hellst, men då börjar han skratta istället, jätte roligt ju:P Haha vi låg i säkert en halvtimma och bara skrattade åt honom, hur söt får man vara egentligen. Jag vill kidnappa honom och ta med mej honom hem, men det får jag inte för Malin hahahah, förstår inte varför:P Malin gjorde hamburgare innan, bara för att hon va arg, det va skit kul:P "Nu röker vi" och sen säger hon "Nu ska jag laga mat också!!" skit arg va hon. Jag höll på att garva ihäl mej:P Nu sitter vi och lyssnar på The Misfits, helt underbart:D och så tjötar vi om svenska kyrkan också, konstigt sammatal men det funkar^^ Nu kom vi helt plötsligt in på vikingabröllop:P Och gössa:P Roligt ju. Nu ska vi tjöta vidare. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: malin

Haha man ska äta när man är glad, äta när man är ledsen, äta när man är arg. Så blir man så snygg som jag är. Och tjock =)

2009-11-08 @ 03:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0