Äntligen!

Nu är det äntligen onsdag och onsdag betyder Grey's anatomy:D WOHO:D Jag har längtat hela veckan:D Det ska bli såååå underbart:D Hihi. Patte va hemma nyss och lämnade en tv och kidnappade min hund:P Han ska sova hos sin mor ikväll för dom ska iväg tidigt imon och besiktiga någon bil. Så då tyckte Patte och Nisse att dom skulle passa på att kidnappa Freja:P Nu kommer unga mödrar, det är också en jävligt bra serie:D Hihi, jag ska gå och köpa mej en cola sen också, är så sugen på cola. Ska kika i frysen sen och kolla om jag har någon kyckling för det är jag jävligt sugen på:D Nu knorrar min mage:P Måste verkligen äta något sen, är skit hungrig:D nu ligger jag i soffan med en låda toffifee på magen, mumma:D:D Gott gott, jag är en liten gottegris. Ska sätta mej och kolla hur mycket pengar jag har på kortet så kanske det blir donkan ikväll, ååh, det är så jävla gott!! Bäbisar är så söta, jag vill ha en egen, nuu!!! Ge mej en bäbis!! Hihihi^^ Jag är allmänt flum idag, och jag saknar min älskling!! Men han kommer ju hit imon igen:) Det vekar ha gått bra för honom hos polisen idag iaf:) Jävla idioter till att anmäla folk som inte ens har gjort något, helt sjukt ju! Nu ligger jag och Christoffer i varsin soffa och kikar på unga mödrar och tjötar skit, nu snodde han min toffifee också, den jävlen:O Nu sitter han och skrattar åt mina tvångstankar också:P Fyfan för honom:P Han är inte snäll mot mej ju:O Nu mobbar han min stökiga lägenhet också, fyfan, jag ska slå honom när han har somnat:P Sen sitter han och påstår att jag har datorn full med porr, fast den i själva verket är full med spel. Knasboll är vad han är!!:O Haha sitter fortfarande och småfnissar åt minnen från gårdagen hos Malin. Så klagar han på att jag går långsammt också. Jag ska följa honom till stationen imon och han tycker att jag borde skaffa någonting på hjul så kan han knuffa mej hela vägen:P nu mobbar han mej för att jag fiser också, han gör fan inget annat än att mobba mej ju:P WOHO, jag har pengar på kortet så det blir donkan för min del ikväll:D Gottans:D Mumma:D Nej nu ska jag ta på mej strumpor och skor och en jacka, sen bär det av till ica och sedan donken:D Hihi, min mage bli mega glad idag:D:D

Kommentarer
Postat av: Josse

HAHAH christoffer äger på å va elak HAHAHHHA

naw

låter som du haft kul iaf,<3

2009-11-04 @ 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0